menu-topo

O Google e Eu

20.6.09
Desde o início dos tempos temos tido uma fantástica relação: nenhum arrufo, tanta aprendizagem e momentos felizes, tantos orgasmos intelectuais.
Hoje um dos filhos do Sr.Google (o Picasa) manda-me um e-mail - sem que eu me tivesse queixado, ou mencionado a minha insatisfação com os recentes problemas que tive com as fotografias do meu blog.
Entre outras coisas disse-me:

Dear Picasa Web Albums user,

We wanted to let you know about a recent issue with your Picasa Web Albums account. As a result of a bug in our email notification system, some links and titles to unlisted albums and photos in your account may have been inadvertently sent to a limited set of other users -- those listed in your account as "Fans".

(...)

We're sorry for the trouble this may have caused. Although this issue only affected roughly 0.05% of Picasa Web Albums users, we want to assure you that we have treated this issue with the highest priority.

0,05% de utilizadores afectados e teve de calhar logo a mim?
Sinto-me tão especial.

Sem comentários:

Enviar um comentário

AddThis